Bezoek Mama en Bo

10 oktober 2019 - Sliema, Malta

Eindelijk was daar dan ons eerste bezoek, mama en Bo. Wat was het fijn om weer even je familie om je heen te hebben. Op een woensdagavond kwamen ze aan en zijn we ze gaan verassen op het vliegveld. Dit was nog een heel gedoe... We besloten met de bus naar het vliegveld te gaan maar zijn vervolgens 2 stops te vroeg uitgestapt waardoor we ergens achteraf stonden. Het enige wat we konden vinden was een legerbasis, gelukkig was daar wel iemand. Een man vertelde ons dat we nog ongeveer 20 minuten van het vliegveld vandaan waren. Hadden wij even geluk dat iemand ons wel even wilde afzetten waardoor we toch nog optijd kwamen. Mama en Bo waren verrast dus missie geslaagd. De volgende dag zijn we met zijn 4e naar Valletta geweest, de hoofdstad van Malta. We zijn wat wezen eten en hebben de stad bekeken. Op zaterdag zijn we naar een dierentuin/tijgeropvang geweest. Ik maak hier nog een aparte blog van. Verder hebben we vooral genoten van het samen zijn en was het natuurlijk handig dat mama die week de kok in huis was ;)