Tijgers

14 oktober 2019 - Rabat, Malta

Op mijn stage had ik via via gehoord over deze dierentuin. Ik ben ze op facebook gaan volgen en zag gelijk hoe goed er met de tijgers werd omgegaan.  Het park ligt best wel afgelegen en je kunt er niet met de bus komen. Wij hebben dus de bus naar Rabat genomen en vanuit daar een kleine bus die ons op 15 min van het park kon afzetten.

Het park zie je van een afstand niet liggen, je ziet echt ineens het park zeg maar. Ik heb gewacht met dit bezoek tot mijn moeder en mijn zusje er waren omdat ik wist dat hun dit ook vast geweldig zouden vinden. De entree van het park kost 10,- verder kun je verschillende dingen bijboeken.

Wij kozen ervoor om de babytijgertjes hun fles te geven en tijdens het fles geven worden er foto's gemaakt. Je merkt aan alles in het park dat het echt een familie bedrijf is. De eigenaar en zijn familie lopen continu rond is het park en kletsen gezellig met de gasten. Het enige nadeel is dat wij er echt een dagactiviteit van verwachten net als in Nederland een dagje naar de dierentuin maar je bent binnen 1 uur echt wel klaar in het park. We hebben wel een hele leuke middag gehad en het was zeker de moeite waard!